Klientų valdymo sistema: ar reikalinga?
Vienas iš pagrindinių kiekvieno verslo sėkmės garantijų – patenkintų lojalių klientų ratas ir, žinoma, nuolatinis tarpusavio ryšys su jais: skambučiai, SMS pranešimai, naujienlaiškiai, susitikimai, taip pat greita komunikacija, grįžtamasis ryšys ir įvairūs specialūs pasiūlymai. Tai ne tik padeda išlaikyti nuolatinius klientus, bet ir plėsti jų ratą naujais.
Įmonės veiklos pradžioje, kol klientų nėra daug, nors ir rizikuojant žmogiškojo faktoriaus klaidomis, galima klientų duomenis ir tarpusavio komunikaciją valdyti rankiniu būdu, tačiau kuo klientų daugiau – tuo labiau reikalinga tampa klientų valdymo sistema. Ji ne tik eliminuoja klaidų tikimybes, bet ir padeda sutaupyti daug laiko, o, esant reikalui, greitai surasti reikiamą kontaktą.
Kokių žmogiškojo faktoriaus klaidų išvengti padeda klientų valdymo sistema? Pirmiausia, klaidų suvedant konktaktinius duomenis: pavyzdžiui, pirmą kartą turite išsiųsti 100 SMS pranešimų klientams apie specialius pasiūlymus. Parašote SMS pranešimo tekstą, tada suvedinėjate klientų telefono numerius rankiniu būdu. Taigi, klaidų rizika tikrai tikėtina. Siunčiant SMS pranešimus per klientų valdymo sistemą, visi kontaktai jau yra kontaktų sąraše, o SMS pranešimo tekstą kuriate kompiuteriu, kas sumažina neteisingo spausdinimo klaidų galimybę. Taip pat sistema padeda išvengti atvejų, kai pamirštate susitikimą su klientu, pamirštate jį informuoti apie pasikeitusias sąlygas, pamirštate jam paskambinti arba išsiųsti SMS pranešimą, dėl ko vėliau, klientas gali būti nepatenkintas, netgi nukentėti finansiškai, kas tikrai garantuoja, kad įmonė praras lojalų klientą. Arba gausite nemalonios kritikos ir pretenzijų, o galbūt net nukentėsite finansiškai pati įmonė. Scenarijų – daug, o klientų valdymo sistema padeda užbėgti už akių jiems visiems.
Taigi, jei įmonės klientų ratas auga, o norite sutaupyti laiko ir išvengti klaidų, verta įmonėje įdiegti klientų valdymo sistemą.