Kaip sukurti nestandartinę gaminio etiketę?
Kiekvieno produkto komercinė sėkmė priklauso nuo daugybės veiksnių, tarp kurių yra tokie, kuriuos pastebi ir įvertina beveik kiekvienas klientas: kokybiškos medžiagos, suteikiama nauda pirkėjui, pardavėjo arba gamintojo reputacija, kitų naudotojų atsiliepimai ir žinoma tinkamai parinkti distribucijos kanalai. Tačiau yra ir kiti faktoriai, kurie ne visada yra pažymėti kaip esminiai, tačiau iš tiesų vaidina labai svarbų vaidmenį, pirkėjų pasirinkimui. Kaip ne keista, tačiau tai yra kone pirmi dalykai, kuriuos pamatome pažindinantis su produktu: pakuotė ir kai kuriais atvejais etiketės. Pastarosios, nors ir atrodo kaip kažkoks nereikšmingas ir kartais gal net nebūtinas atributas, tačiau gali tapti tuo veiksniu, kuris padėta jūsų gaminiui ar produktui išsiskirti iš kitų.
Mūsų laikais etikečių spausdinimas yra technologiškai pažengęs procesas, leidžiantis užsakovams kone vieno lipnaus lapelio pagalba išspręsti daugybę svarbių klausimų ir būtinų dalykų:
- Klientų ir pirkėjų informavimas. Daugeliui produktų ar gaminių yra keliami tam tikri ženklinimo reikalavimai, kurie privalo būti atvaizduoti ant pakuotės ar etiketės.
- Dėmesio pritraukimas. Specialios formos, spalvos ir kiti nestandartiniai sprendimai gali padėti pritraukti potencialių pirkėjų dėmesį ir tapti tikra jūsų vizitine kortele.
- Prekinio ženklo žinomumo didinimas. Žmonės dažnai sieja tam tikrus perkamus produktus su spalvomis ir formomis, tad kodėl nepadėjus jiems?
Kuriant išskirtinę etiketę, svarbu atkreipti dėmesį į tai, kokią žinutę jis neš potencialiems pirkėjams. Baltas fonas su juodomis raidėmis taip pat gali visiškai atitikti tai, ką siekiate pasakyti savo klientams, tačiau jei tikslas yra išlikti jų atmintyje ilgiau, o gal net ir palikti tokį, įspūdį, kuriuo norisi dalintis su kitais, reikėtų būti kūrybiškesniais. Labai svarbu parinkti tinkamas ir „saugias“ spalvas, galbūt nustebinti nestandartinės formos pasirinkimu ir pačio teksto pateikimu. Kitaip tariant – tapkite kitokie.