Kaip sukurti prekės ženklą?
Stiprus prekės ženklas jūsų klientams gali tapti toks pat pažįstamas kaip draugo veidas. Kaip ir matydami pažįstamą veidą, klientai užmezga emocinį ryšį su jūsų prekės ženklu. Jiems jis asocijuojasi su tuo, kaip jūsų įmonė pagerina gyvenimą, ir dėl to jie pas jus sugrįžta.
Jūsų prekės ženklas yra jūsų įmonės, tapatybė. Tai jūsų ryšys su bendruomene ir visa tai, ką jūs kaip įmonė atstovaujate. Todėl jums taip svarbu sukurti puikų prekės ženklą, kuris būtų kuo išskirtinesnis ir įsimintinesnis. Daugiau apie prekės ženklo svarbą rasite http://www.manomarketingas.lt/category/tiesiogine-rinkodara/
Kas yra prekės ženklo kūrimas?
Tai žinojimas, kas esate kaip verslas, kas yra jūsų auditorija, ir tapatybės, kuri jungia šiuos du dalykus, kūrimas. Atpažįstama vizualinė prekės ženklo vertė yra pagrindinė to dalis, tačiau taip pat svarbi ir jūsų komunikacija, vertybės ir įmonės istorija.
Galite būti pradedančioji įmonė, kurianti naują prekės ženklą nuo nulio, arba sėkmingas verslo savininkas, siekiantis pakeisti prekės ženklą. Bet kokiu atveju, stiprios prekės ženklo tapatybės kūrimas padės jums išsiskirti, užmegzti autentišką ryšį su klientais ir sukurti rinkodaros strategijas, kurios padės plėtoti jūsų verslą.
Kas yra prekės ženklas?
Prekės ženklas – tai simbolis, kaip jūsų tikslinė auditorija suvokia jūsų verslą. Pavyzdžiui, garsieji Christiano Louboutino batai raudonu padu jau daugelį metų yra dėmesio centre. Kodėl? Šiam verslui raudoni padai yra ne tik prekės ženklas, bet ir pati prekės ženklo siela.
Panašiai ir jūsų prekės ženklas gali būti simbolis, logotipas, šriftas, daina ar net žodis, kuris jūsų tikslinę auditoriją privers apie jus galvoti neišgirdus jūsų įmonės pavadinimo.
Prekės ženklo sampratos ir strategijos kūrimas
Pirmasis žingsnis, siekiant savo verslą paversti prekės ženklu, yra sukurti prekės ženklo strategiją. Taip pat svarbu nustatyti savo tikslus. Pagalvokite, kaip jūsų verslas paveiks jūsų potencialių klientų gyvenimą ir kokius sprendimus galite pasiūlyti jų skaudžioms problemoms spręsti.
Paprasti žingsniai, kaip sukurti įsimintiną prekės ženklą
- Pasirinkite įsimintiną pavadinimą
- Apibrėžkite savo prekės ženklo paskirtį
- Atlikite konkurencinius tyrimus
- Išanalizuokite tikslinę auditoriją
- Sukurkite savo prekės ženklo logotipą ir šūkį
- Nustatykite unikalų prekės ženklo balsą ir toną
- Sukurkite gražią savo prekės ženklo istoriją
- Pasirinkite tinkamus kanalus savo prekės ženklui reklamuoti
- Užpatentuokite prekės ženklą.